Elektroniczny biznes, choć pojawił się całkiem niedawno, to jednak bardzo szybko zdobył sobie wielu zwolenników, zarówno wśród przedsiębiorców, jak i potencjalnych klientów. Sama nazwa przyjęta z języka angielskiego, e-biznes, może sugerować, że chodzi tu wyłącznie o kontakty biznesowe pomiędzy dużymi przedsiębiorstwami, jednak prawda jest zupełnie inna. Ten rodzaj działalność różni się od tradycyjnego prowadzenia interesów tylko tym, że odbywa się za pośrednictwem globalnej sieci, jaką jest Internet. Owszem, polega na kontaktach między przedsiębiorcami, ale ma również wiele wspólnego ze zwykłymi ludźmi. Jego odmiana, tak zwany B2C, czyli busisness to consumer, co na polski przełożyć można jako przedsiębiorstwo do klienta, odnosi się właśnie do interakcji pomiędzy firmą a potencjalnym klientem. Ta gałąź e-biznesu jest obecnie bardzo szeroko wykorzystywana i z nią spotykamy się najczęściej. To działalność jaką prowadzą różne przedsiębiorstwa, aby dotrzeć do jak największej liczby klientów. Korzystając z ofert, jakie do nas docierają za pośrednictwem reklam na stronach internetowych, czy z ofert wysyłanych na nasze skrzynki elektroniczne, stajemy się częścią tej właśnie gałęzi handlu elektronicznego.

http://www.decapitated.pl/

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułPodatki
Następny artykułEkonomia podaży

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here